Alytaus viešojo transporto ypatumai vasarą: dalis gyventojų į darbą negali atvykti laiku (ATNAUJINTA) (11)

Į rytinę pamainą – taksi?
„Rytinėje pamainoje „Dainavoje“ nuo 6 valandos dirba 130 žmonių ir pusė jų atvyksta maršrutiniais mikroautobusais. Pakeitus grafikus kai kurie darbuotojai sako, kad tokios galimybės tiesiog nebeturi, nes pirmas mikroautobusas pagal grafiką nuo jų namų važiuoja tik 7.15 val. Baigusios pamainą 16 val., darbuotojos sako taip pat pagal grafiką turėsiančios laukti mikroautobuso pusvalandį“, – „Alytaus naujienoms“ teigė siuvimo fabriko „Dainava“ atstovai. Apie būsimas permainas administracijai jau praėjusią savaitę papasakojo sunerimę darbuotojai, o šiems – „Kautros“ vairuotojai.
„Skambinome miesto savivaldybei, bet ten išgirdome prašymą „daugiau pakantumo“, esą nauji grafikai turėjo būti paskelbti, bet dar nespėta ir panašiai“, – sako „Dainavos“ atstovė.
Kieno sąskaita taupoma?
Kaip Joninių išvakarėse informavo Alytaus miesto savivaldybė, birželio 25 d. įsigalioja vasaros laikotarpio Alytaus miesto viešojo transporto tvarkaraščiai. Keleiviai darbo dienomis turi vadovautis šeštadienio tvarkaraščiais, o sekmadieniais ir šventinėmis dienomis – šių dienų tvarkaraščiais.
„Po įspūdingų Alytaus miesto šventės renginio dienų jaučiamas atokvėpis, tuštėja miesto gatvės, iš automobilių spūsčių kur ne kur liko tik „spūstukės“. Žmonės mieliau juda pėsčiomis, daugiau važinėja dviračiais, paspirtukais ar pasirenka kitas judumo priemones, siekdami pasidžiaugti trumpa vasaros gaiva, žalio miesto paklote“, – teigiama savivaldybės pranešime.
Sukėlė pasipiktinimo bangą
Ulonų gatvėje įsikūręs siuvimo fabrikas žada kreiptis į savivaldybę su prašymu padėti spręsti problemą, nes „Dainavoje“ dirba daug vyresniojo amžiaus moterų, kurioms pasiūlymas vaikščioti į darbą pėsčiomis arba važiuoti dviračiu, paspirtuku netinka. Įmonės atstovai pastebi, kad dėl pakeistų viešojo transporto grafikų ankstesniais metais nebuvo patyrusi jokių panašių problemų.
165 darbuotojus turinti Pramonės rajone veikianti Lietuvos ir Vokietijos įmonė „Litalka-Elektronik“ jau pateikė prašymą, Alytaus miesto savivaldybei. Jo kopija pasiekė ir redakciją. Rašte nurodoma, kad įmonė vasarą dirbs įprastu laiku, dviem pamainomis: 6–14.30 ir 14.30–23 val. „Pakeistas maršrutinių autobusų grafikas sukėlė darbuotojų pasipiktinimo bangą. Nes palikti du autobusai (Nr. 1 ir Nr. 6), kurių paskutiniai maršrutai – 18.12 ir 18.30 val. Kodėl neliko maršruto, kuris važiuoja 23 val.? Ar Alytaus mieste Pramonės rajone jau neliko įmonių, kurios dirbtų iki 23 val.?“ – klausiama „Litalka“ direktoriaus technikai ir organizacijai Juozo Danisevičiaus pasirašytame rašte. Jame taip pat prašoma pakoreguoti viešojo transporto tvarkaraščio grafikus, kad visiems dirbantiems gyventojams jie būtų patogūs saugiai ir laiku atvykti į darbą ir grįžti namo.
„Alytaus naujienos“ šiuo klausimu kreipėsi į miesto savivaldybę ir pagal sutartį viešojo transporto paslaugas Alytuje teikiančią „Kautrą“.
„Kautra“ vertina keleivių nuomonę
„Suprantame, kad viešojo transporto tvarkaraščio pokyčiai neturėtų sukelti nepatogumų miesto gyventojams. Tačiau norėtume pabrėžti, kad „Kautra” teikia susisiekimo paslaugas pagal nustatytus miesto savivaldybės tvarkaraščius. Nuo birželio 25 d. viešojo transporto autobusai Alytaus mieste pradėjo kursuoti vasaros grafiku, kurį nustatė miesto savivaldybė“, – redakciją informavo „Kautra“.
Jos atstovas Justinas Vadluga, paprašytas pakomentuoti situaciją Alytuje dėl sumažinto reisų skaičiaus, sakė: „Vertiname savo keleivių nuomonę ir suprantame jų susirūpinimą dėl susisiekimo galimybių. Keleivių atsiliepimai yra labai svarbūs ir buvo perduoti savivaldybei, kad būtų galima apsvarstyti galimus tvarkaraščio pakeitimus ir patobulinimus. Mūsų žiniomis, savivaldybė žada koreguoti grafikus ir atsižvelgti į keleivių pastabas.
„Alytaus naujienų skaitytojai – apie „vasarinius grafikus“:
Alytiškė: „Mūsų miesto meras visai nori numarinti Alytų. Pramonės rajone žmonės turbūt vasarą nedirba?“
„Meras žinojo, ką daro. Sutvarkė šaligatvius, nes reikės pėsčiomis vaikščiot. Prisipirko savivaldybė elektrinių autobusų, o dabar taupo? Gėda! Norėčiau pamatyti merą nuo Ilgio ežero pėsčiomis einant į darbą arba paspirtuku važiuojant.“
„Iš „Izomegos“ į Vidzgirį visai nėra kuo grįžti, paskutinis mikriukas prieš 14 val. važiuoja, o darbas iki 16.30 val., o dar reikia ir į darželį suspėti, tai ar čia normalu yra?“
Meilutė Lukoševičienė: „Jeigu miesto valdžia nesugeba tvarkytis, tai pats laikas atsistatydinti. Alytuje gyvenu jau 52-ejus metus, bet dar tokios nesąmonės nebuvo. Kaip galima nesirūpinti žmonėmis, kurių darbo vaisiais išlaikomas miesto biudžetas?“.
ATNAUJINTA
Alytaus miesto savivaldybė pagaliau išgirdo dirbančių alytiškių nusiskundimus ir padažnino vasarinius maršrutus.
Nuo ankstaus ryto iki pat vėlumos kursuoja maršruto 1 AB „Dainava“ – Vidzgiris – Pieninė autobusai. Siekiant parvežti žmones darbo valandoms pasibaigus (21.00, 22.00 ir 23.00 val.) jis važiuoja darbo dienomis iki 23.50 val.
Autobuso maršruto 12A „Dainava" - Vidzgiris - „Izomega" autobusai važiuoja darbo dienomis iki 22.37 val. Tai daroma siekiant nuvežti iš Vidzgirio mikrorajono vykstančius žmones į darbą 5.40, 6 val. tiesioginiu maršrutu be persėdimo į „Sofa brands“, „Techa“, „Alkesta“ ir kt., bei norint parvežti darbo valandoms pasibaigus (19.00, 21.00, 22.00 val.).
Šiek tiek padažninti ir kiti maršrutai.
Daugiau apie tai skaitykite laikraščio „Alytaus naujienos“ 14010 numeryje.
© Laikraščio „Alytaus naujienos“ publikacijų autorystė yra saugoma
℗ Teksto perpublikavimas žiniasklaidos priemonėse draudžiamas *
* Išskyrus atvejus, kai sudaroma raštiška perpublikavimo sutartis.
Kreiptis el. p. redakcija@alytausnaujienos.lt
Informacija telefonu 031551449
Komentarai
Palikite savo komentarą
tokį visuomeninį transportą…
Komentaras
tokį visuomeninį transportą sunku ir vadinti visuomeniniu. Alytuje tokio beveik nėra.
Bent Alytuj nežiūrint kas…
Komentaras
Bent Alytuj nežiūrint kas valdžioj, dzin tie žmonės. Kaip ir dabar į valdžią rinktiems per visus valdžios lygius, taip ir. Jų atstovaujamoms partijoms, kur Alytuj per partijas gal keli šimtai alytiškiai. Tai yra biudžetiniaibei buvę ir dabar aktyvistai stengiantys pasilengvint sau. Ir savo artimiems gyvenimus. Žmonių nemato, tik per saskrydžius telkias savim besirūpindami ir mėgaudamiesi.
,,Rūpinasi'' darbo…
Komentaras
,,Rūpinasi'' darbo žmonėmiDidelis Ačiū partijai.
Redakcija dirba kaip…
Komentaras
Redakcija dirba kaip savivaldybės priimamasis, nes. Nes pačių rinkti Seimo narys nuo Alytaus miesto, meras su 27 tarybos nariais, būtent jie atsakingi ir atskaitingi. Davę priesaikas laikytis įstatymų, pagal kuriuos turi dirbt žmonėms. Ir net už tai gauna gerus valdiškus atlyginimus bei tarybos nario išmokas ir dzin jiems. Ką žmonės sako, ar ne sako? Tai kam tokius į valdžią renkas? Po to patys skundžias? Ir atminkit, viskas priklauso nuo pačių rinktų politikų sprendimų. Kur valdininkai tik vykdo. Kas nevykdo, pakeisti tais, kurie vykdo.
1. Valdininkai visuomeniniu…
Komentaras
1. Valdininkai visuomeniniu transportu nevažinėja.
2. Visuomeninis transportas Alytuje skirtas ne žmonėms vežti, o sau patogiu grafiku važinėti.
3. Alytiškiai drąsūs tik komentarus rašinėdami.
4. Ar Alytuje atsiras bent saujelė žmonių, išdrįsiančių viešai demonstruoti nepasitenkinimą savo valdžios savivale ir absurdu? Klausimas, suprantama, - retorinis.
5. Kur įmonių vadovai ir profsąjungos, ginantys savo darbuotojų teisę saugiai ir laiku pasiekti darbovietes ir po darbo parvažiuoti? Klausimas taip pat - retorinis.
6. Kol leisime, kad mums ant galvų šlapintųsi, tol valdantieji taip ir darys.
7. Meras ir miesto, atseit, politikai rūpinasi alytiškių sveikata - vaikščioti sveika.
stotelėse pakeis grafikus? O…
Komentaras
stotelėse pakeis grafikus?
O tai kabo, jog galioja nuo 2024 04 22. Ne visur yra švieslentės. Vyresnius žmones tie seni grafikai klaidina. Ne visi skaito laikraščius ar internete žiūri kas ką pakeitė.
Virš 15 savivaldybių šalyje…
Komentaras
Virš 15 savivaldybių šalyje viešas transportas nemokamai. Esmėj kaimukų kaip Alytus lygy. Nes skaito, vis tiek nemažai dotuot reikia ir tas skirtumas lyginant su nemokamai, nėra reikšmingas. Todėl šių savivaldybių valdžios priėmė sprendimus dėl nemokamo viešo transporto. O Alytuj, kadangi visą laiką gudresni gudresnius renkas, tad turi ką turi. Net neturi kam priekaištų išreikšt, kadangi merams su tarybom dzin. Nes jie tik savęs žiūri, o gyventojams kaip sugeba tegu ir išgyvena.
ir kankinuosi vaikštau ant…
Komentaras
ir kankinuosi vaikštau ant kaitros i darba
aš esu i darba priversta…
Komentaras
aš esu i darba priversta vaičioti peščiomis ir ant kaitros anintis
Už viską atsakingi ir…
Komentaras
Už viską atsakingi ir atskaitingi pačių rinkti seimo nariai nuo Alytaus, meras ir tarybos. Už savo atstovaujamus laikotarpius. Nes jie davę priesaikas laikytis įstatymų, pagal kuriuos valdžia turi dirbt žmonėms. Tad kada parduota Kautrai, ar ne per eksmero- ekskomisaro į tarybą atvestų po piliečiais kadenciją? Šios kadencijos valdžia gaunas, vienodsi dzin tesia. Kokios pasekmės alytiškiams. Meras vėl tradicinės atostogos, juos rinkę trečdalis nuo visų turinčių rinkt aktyvistų jiems ir neįdomu. Tad likę palikti kaip sugeba, tegu bando išgyvent. Taip buvo ir tai tesiasi. Per visas sritis.
visur galima nueiti nereikia…
Komentaras
visur galima nueiti nereikia is viso transporto juk judejimas sveikata o mikriukai tik tarsa mieste