Ką reikia žinoti apie konteinerių gabenimą jūra? (4)

nuotr.
Krovinių gabenimas jūra yra dažnai didelių ir sunkių krovinių gabenimo būdas. Tai viena iš labiausiai paplitusių transporto rūšių ir sudaro daugiau nei 80 % visų pasaulyje parduodamų produktų. Prekės paprastai gabenamos dideliuose vandenyno konteineriuose, kurie kraunami į laivus viso pasaulio uostuose. Nuo didelių kiekių gabenimo iki transporto priemonių ir elektronikos gabenimo jūrų transportas atlieka aktyvų ir reikšmingą vaidmenį tiekimo grandinėje.

Kaip vyksta konteinerių pervežimas?

Didžioji dalis krovinių gabenama metaliniuose konteineriuose konteinerių laive, daugelis jų gali gabenti per 18 000 konteinerių. Du dažniausiai naudojami konteinerių dydžiai yra dvidešimties pėdų ekvivalentiniai vienetai ir keturiasdešimties pėdų ekvivalentiniai vienetai. Krovininiai laivai taip pat naudojami kroviniams jūra gabenti, kurie netelpa į konteinerius, pavyzdžiui, dideli kiekiai cheminių medžiagų ar didelė įranga.

Krovinių gabenimas vandenynu paprastai yra ekonomiškiausias, bet lėčiausias transporto būdas dideliems produktų kiekiams gabenti dideliais atstumais. Dažnai dideli kiekiai mažų siuntų sujungiami į vieną konteinerį, kad būtų pasiekta pigiausia siuntimo kaina. Krovinių gabenimas vandenynu dažniausiai yra ekonomiškiausias būdas gabenti didelio dydžio ir apimties siuntas, ypač sveriančias daugiau nei 500 kg. Nors vandenyno krovinių gabenimas trunka vidutiniškai 20–60 dienų, krovinių gabenimas oro transportu yra daug greitesnė alternatyva, tačiau gali būti labai brangu, ypač sunkių krovinių atveju.

Jūrų krovinių užsakymas ir ekspeditoriaus vaidmuo

Kai kurios įmonės pasitelks trečiąją šalį, žinomą kaip ekspeditorius, kad užsakytų ir valdytų jūrų krovinius. Šios krovinių ekspedijavimo įmonės iš organizacijos gauna visą siuntų informaciją, įskaitant prekes, sekimą ir tvarkaraštį. Tada ekspeditoriai užsako organizacijai gabenimą jūra ar kitais būdais – prisiima siuntos laiko ir logistikos valdymo atsakomybę.

Tarptautinis jūrų krovinių vežimas apima daugybę reguliavimo institucijų reikalavimų, nacionalinių taisyklių, saugumo reikalavimų, klientų, kuriems parduodate, ir tiekėjų, iš kurių perkate, atsižvelgiant į kiekvieno iš jų paklausą.

Kokie yra pagrindiniai iššūkiai dokumentuojant tarptautinius krovinių vežimus jūra?

Neteisingi arba pavėluoti dokumentai gali neleisti jūsų konteineriui būti pakrautam į laivą ir atidėti jo siuntimą, o tai gali sukelti didelius prastovos rodiklius ir turėti įtakos klientų pasitenkinimui bei pelnui.

    Komentarai


    Palikite savo komentarą

    Ribotas HTML

    • Leidžiamos HTML žymės: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
newspaper

Popierinė "Alytaus naujienos" laikraščio prenumerata

Norėdami užsiprenumeruoti popierinę "Alytaus naujienos" laikraščio versiją rašykite mums el. paštu: skelbimai@ana.lt ir nurodykite savo vardą, pavardę ir adresą, kuriuo turėtų būti pristatomas laikraštis. Kai tik gausime jūsų laišką, informuosime Jus dėl tolimesnių žingsnių.

newspaper

Prenumeruokite „Alytaus naujienos” elektroninę versiją. Ir kas rytą laikraštį gausite į savo el. pašto dėžutę.