arrow Skaitykite šiandien
arrow Internetiniai skaitiniai
arrow Straipsnių archyvas
arrow Paieška
arrow Konsultacijos
arrow Reklama
arrow Kontaktai
 
Paieška
Ieškoti
Laisvalaikis
Vardadieniai
Daugvydas, Nomeda, Fabijonas

Reklama

Darbas Alytuje
ltkatalogas.lt

Partneriai
Internetiniai skaitiniai
„Lidl“ pratęsė bendradarbiavimą su Arvydu Saboniu

Šią savaitę prasideda nauja prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ reklaminė kampanija „Visi nori geriausių iš Lietuvos ir Europos“. Jos tikslas – pirkėjams pristatyti „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją teikia gamintojai iš Lietuvos ir kitų Europos valstybių. Šia kampanija „Lidl“ pratęsia ir bendradarbiavimą su savo reklamos veidu – žymiausiu Lietuvos krepšininku, Lietuvos krepšinio federacijos prezidentu Arvydu Saboniu.

„Kai pradėjome veiklą Lietuvoje, vienas svarbiausių iššūkių buvo pelnyti pirkėjų pasitikėjimą mūsų asortimento šviežumu bei kokybės ir kainos santykiu. Antraisiais veiklos metais norime atkreipti dėmesį į „Lidl“ prekės ženklus, kuriems produkciją gamina mūsų prekybos tinklo pasitikėjimą pelnę Europos tiekėjai. Taip pat nuosekliai dirbame su Lietuvos gamintojais, vertiname juos kaip strateginius partnerius ir padedame jiems patekti tiek į Lietuvoje, tiek į kitose Europos šalyse veikiančių „Lidl“ parduotuvių lentynas“, – sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

 

Tarp sėkmingiausių tarptautinių „Lidl“ prekės ženklų galima paminėti pieno produktams skirtą „Pilos“ ir ledams skirtą „Ballino“, mėsos produktus žymintį „Pikok“, žuvies gaminiams skirtą „Nautica“, sulčių ir nektarų prekės ženklą „Solevita“, kavai bei šokoladams skirtus „Bellarom“ ir „Fin Carre“ bei daug kitų.

 

Šiuos prekės ženklus pristatančiuose reklaminės kampanijos vaizdo klipuose be gerai pažįstamo ir su „Lidl“ nuo pat atsidarymo Lietuvoje bendradarbiaujančio A. Sabonio, taip pat filmavosi ir nemažai pačių prekybos tinklo darbuotojų. Ši kampanija tęsis visus metus ir išsamiai pristatys pirkėjams „Lidl“ prekės ženklų pranašumus bei išskirtines savybes.

 

Išsamiau apie kampaniją – „Lidl“ interneto svetainėje: https://www.lidl.lt/lt/Visi-nori-geriausiu-7635.htm.

 

„Lidl“ nuolatinį asortimentą sudaro apie 1 600 kasdienių prekių, kurias nuolat paįvairina specialios maisto produktų ir ne maisto prekių akcijos bei riboto kiekio pasiūlymai.Asortimento pagrindą sudaro „Lidl“ prekės ženklų gaminiai, kuriems taikomigriežti kokybės reikalavimai. Prekybos tinklas teikia itin daug reikšmės šviežumui: į „Lidl“ turgelį kasdien pristatomi švieži vaisiai bei daržovės, parduotuvės kepyklėlėje keliskart per dieną į krosnis pašaunamos bandelės ir duona.

 

Šiuo metu „Lidl“ prekybos tinklas valdo 31parduotuvių, įsikūrusiųVilniuje, Kaune, Klaipėdoje,Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje ir Plungėje.

 

Valdas Lopeta

UAB „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas

commKomentarai[0]


Apklausos
Apklausa
Ar skaitote "Alytaus naujienas"?
Taip
Ne
RezultataiRezultatai
Siulykite tema
Hello, World
commSiulyti temą
RENGINIAI
Renginių kalendorius
P A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  
Festivaliai ir didžiosios Šventės
Ieškoti


TOP 100