arrow Skaitykite šiandien
arrow Internetiniai skaitiniai
arrow Straipsnių archyvas
arrow Paieška
arrow Konsultacijos
arrow Reklama
arrow Kontaktai
 
Paieška
Ieškoti
Laisvalaikis
Vardadieniai
Daugvydas, Nomeda, Fabijonas

Reklama

Darbas Alytuje
ltkatalogas.lt

Partneriai
Internetiniai skaitiniai
Į Lietuvą atvykę krepšininkai Ballai maloniai sujaukė mineralinio vandens „Vytautas“ paklausą

Žinia, kad Lietuvoje, Prienuose, apsigyvens žvaigždės iš JAV – krepšininkai broliai LiAngelo ir LaMelloBallai – ne tik privertė krepšinio gerbėjus tučtuojau iššluoti bilietus į artimiausias varžybas, bet, spėjama, padarė nenumatytą įtaką mineralinio vandensrinkai. Paaiškėjus, kad sportininkai krepšinio aikštelėje vilkės Prienų-Birštono komandos „Vytautas“ marškinėlius, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse neprognozuotai šoktelėjo pagrindinio komandos rėmėjo – mineralinio vandens „Vytautas“ – paklausa.

Pasaulyje pagarsėjusios amerikiečių realybės šou žvaigždės – Ballų šeimos sūnūs LiAngelo ir LaMello –jau atvyko į Lietuvą Dar gruodžio pradžioje perspektyvūs krepšininkai visiškai netikėtai pasirašė kontraktą su Prienų-Birštono krepšinio komanda „Vytautas“ ir įsipareigojo kautis dėl šios komandos pergalių vilkėdami mineralinio vandens „Vytautas“ logotipu paženklintus marškinėlius.

Vos nuaidėjus žiniai apie pasaulinių žvaigždžių susitarimą su LKL ir BBL lygose besivaržančia komanda, krepšinio gerbėjai šluote iššlavė staigiai pabrangintus bilietus į visas artimiausias komandos rungtynes, dėmesio centre atsidūrė ir pagrindinis krepšinio klubo rėmėjas – mineralinis vanduo „Vytautas“.

Gruodį pardavimai šoktelėjo 16 proc.

Pasak lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovės Vilmos Drulienės, nors daugiausia šio vandens įprastai nuperkama vasarą, praėjusįgruodį, atmetus įprastus šventinius pardavimus, mineralinio vandens „Vytautas“ paklausa šoktelėjo neprognozuotai aukštai, ir, spėjama, svariausia to priežastis – broliųBallų atvykimas į Lietuvą.

„Praėjusių metų gruodį, neskaitant šventinio laikotarpio nuo gruodžio 23 d. iki metų pabaigos, mineralinio vandens „Vytautas“ butelių visoje Lietuvoje buvo parduota daugiau kaip150 tūkst. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusį lapkričio mėnesį, pardavimai gruodįbuvo ženkliai didesni – 16,6 proc.Lapkritį apie brolius Ballus Lietuvoje dar žinojo retas, o galimybė, kad jie apsigyvens Lietuvoje, galėjo kelti juoką. Įprastai didžiausius šio vandens pardavimusfiksuojamešiltuoju sezonu – gegužę, liepą, rugpjūtį arba šventiniu periodu, tačiau prabėgusių metų pabaigos rezultatainustebino net ir mus pačius. Krepšininkų iš JAV atvykimas į Lietuvą tikrai ryškus įvykis“, – sako V. Drulienė.

Pirmąkart vilkėdami Prienų-Birštono „Vytauto“ marškinėlius broliai Ballai pasirodyti viešai turėtų sausio 9-ąją, antradienį, kai rungdamasi BBL lygoje komanda aikštelėje susikaus su Minsko „Cmoki“ atstovaujančiais krepšininkais. V. Drulienė neabejoja, kad tada „Vytauto“ pardavimai šoktels ir dar aukščiau.

 

Apie „Maximą“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

 

Ernesta Dapkienė

„Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė

commKomentarai[0]


Apklausos
Apklausa
Ar skaitote "Alytaus naujienas"?
Taip
Ne
RezultataiRezultatai
Siulykite tema
Hello, World
commSiulyti temą
RENGINIAI
Renginių kalendorius
P A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31  
Festivaliai ir didžiosios Šventės
Ieškoti


TOP 100